fredag, januar 25, 2008

Konserter av diverse slag

Det er mye konserter i mitt enkle liv nå om dagen. På onsdag var jeg på Tribute i Sandnes og fikk med meg bluesbandet Dann & Vann. Grunnen til at jeg tok turen helt til nabobyen for å høre blues er at jeg spiller sammen med Steve som er medlem i dette bandet. Dann & Vann er et erfarent og bra bluesband, så dette var en laidback og kul opplevelse.

Like laidback var ikke konserten på Cementen i går. Her var det Kvelertak og CHUD som stod for underholdningen. Som dere selv kan høre er dette to nærmest latterlig energiske og brutale band. Hardcore er sjelden hardere enn dette, og det var en morsom torsdagskveld på Cementen. I kveld venter selveste Kent i Stavanger Forum, blir spennende å se hva de har å by på.

3 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Du har jo vært selveste konsertkongen i det siste. Gleder meg hvertfall veldig til ikveld.

kR

Anonym sa...

Hei! Googla meg selv og fant bloggen din. Bra du likte rockebokpraten min, selv om du hadde lest alle bøkene før.
Skal du på clarion, barne- og ungdomsbokkonferansen? Si hei hvis du ser meg! eventuelt perebbe+hotmail. mvh Per Ebbe Helberg

John David Didriksen sa...

Kult, en av Norges få bandspillende bibliotekarer kontakter en av de få andre!

Jeg skal nok ikke på den konferansen nei, jeg driver ikke med barne- og ungdomslitteratur. Derimot skal jeg på bibliotekmøtet i Bergen i begynnelsen av mars.