mandag, januar 07, 2008

Gratulerer Arne!


Jeg liker å skrive om fotballens originaler, de som fargelegger sporten og blir helter like mye pga. sin personlighet som sine evner (jeg har tidligere skrevet om bl.a. Pierluigi Collina og Terry Butcher). I dag vil jeg hylle en av norsk fotballs største legender og personligheter, en mann som vil bli husket for alltid, og som selv husker alt. Jeg snakker selvsagt om Arne Scheie. At denne mannen er blitt en berømt og respektert kulthelt må vel være den ultimate nerdenes hevn. Han blir 64 år i dag, måtte han leve og kommentere for evig. På denne siden finner du noen av hans beste sitater, her er det bare å nyte words from the wise.

2 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Og ikke nok med det: Han er United-fan. Var nettopp og henta Kent-billettene, så nå er det et faktum: Vi skal på Kent-konsert. Gleder meg. Rai, rai...!

John David Didriksen sa...

Jeg henta min billett allerede på lørdag.