fredag, mars 09, 2007

Min siste post på en stund?

Denne litt dramatiske tittelen antyder ikke noe annet enn at jeg flytter til Hundvåg i morgen, og der er det ikke sikkert at jeg får så god tilgang til nettet som jeg til nå har hatt på Storhaug. Så da er det mulig at oppdatering av denne bloggen må begrense seg til rolige telefonvakter på fredagene, slik jeg har nå.

Når det er sagt: Den nye hybelen er nice! Jeg var der med et flyttelass i går kveld, og jeg må virkelig si at den ser ok ut. Og hvis jeg skulle bli lei av den kan jeg jo bare ta meg en tur til New York og legge meg inn på dette hotellet.

7 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Det hotellet slår vel kanskje Hundvåg også...?!?! Takk for info om Mads konsert. Hadde jo vært artig å tatt turen. Skal vi dra sammen? Har ingen planer, så vi kan jo fortsette søndagstradisjonen vår med å treffes igjen...

johnnas sa...

Skal til NY en liten tur på onsdag til torsdag. Men dette hotellet ble dessverre i dyreste laget...

Anonym sa...

Lykke til med flyttingen. Regner med det står bra til med burgersjappene i Hundvåg :-)

John David Didriksen sa...

Lite burgersjapper på Hundvåg, men det er både Peppes Pizza og Pizzabakeren der, så jeg får nok min nesten daglige junkfood.

Elisabeth sa...

Du har tikken!

Regler: Hver spiller starter med å skrive 6 rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive 6 ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren 6 nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Astrid med hageflekken sa...

oi du har blitt tikken av noen før meg! jaja, det står ingenting i reglane om det.
du har tikken nok ein gang!

John David Didriksen sa...

Hei Astrid, jeg hadde jo tenkt å sende faenskapen videre til deg! Nå har jeg snart ikke flere igjen!