fredag, september 30, 2005

Da nærmer helga seg...

Om litt over en halv time kan jeg stenge biblioteket for helga og gå hjem. Så hvilke ville aktiviteter har jeg klar for helga? Det blir nok en del lesing av pensum... Håper å få en god økt både i morgen og på søndag, på fredag pleier jeg å ta det litt mer med ro og hvile ut etter arbeidsuka. Men jeg får vel jobbe litt med Augustin-oppgaven min i løpet av dagen. Fikk en foreløpig vurdering av den i går, det var svært så oppmuntrende. Masse skryt. Men jeg mangler en skikkelig innledning og oppsummerende avslutning, får klore ned noe som høres fornuftig ut.

I morgen kan det nok bli tippekamp, enten hos Karl Ludvig eller på den lokale puben Presidenten. Ellers er det mulig at jeg stikker på Bedehuset på møte og kanskje en tur på kino i løpet av helga.

Jeg gremmer meg over det jeg selv skriver, dette er jo totalt møkka kjedelig. Men det er enda verre for deg som faktisk leser denne setningen, du har kasta bort mange dyrebare sekunder av ditt travle og spennende liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Leeeer....
siste avsnitt var skikkelig bra da !!
Det skal du ha.

Rachel