søndag, desember 03, 2006

Eg toppa heile driden!

På fredag hadde jeg som tidligere sagt en to timers eksamen i Etikk og Livssyn. Jeg fikk i oppgave å skrive om sekularisering. NLA hadde sendt seks skriveark til UiS, de regna vel med at det var mer enn nok. Men da regna de ikke med en Rocke-D i storform! Jeg skrev over sju sider på litt under to timer, og måtte derfor ta universitetets ark i bruk. Dette må vel bety at denne eksamenen enten har gått veldig bra eller helt rett i dass, dersom jeg har bomma totalt på det de var ute etter... Håper på det beste, jeg har i alle fall en ganske god følelse faktisk.

Nå er jeg ferdig!! Ikke mer pensumlesing. Jeg har vært hjemme på Karmøy i helga og drevet med hardcore avslapning. I går så jeg faktisk hele to filmer på en og samme dag, noe som er sjeelden til meg å være. Jeg har også fått lest en del i "De besatte" av Dostojevskij. I skrivende stund er jeg kommet til side 385, det betyr at jeg kun har 399 sider igjen...

Ingen kommentarer: