søndag, oktober 15, 2006

Vill helg

Fikk lyst til å oppdatere, selv om jeg har ennå mindre spennende å fortelle enn vanlig. På fredag ble jeg invitert til Gaute, berømt DJ fra Karmøy. Vi hadde et lite vorspiel (vi var fire stykker) hos ham før jeg og han tok en tur på Checkpoint Charlie. Der møtte vi også min kollega Gorm. En svært hyggelig kveld!

I går drev jeg ekstremsport hos frisøren. Han som klipte meg var så "effektiv" med saks og barbermaskin at jeg følte meg som en sau som skulle bli kvitt ulla. Senere så jeg den norske grøsseren "Fritt vilt", som var helt OK.

I dag har jeg vært på gudstjeneste i Imikirken, noe som alltid er bra. Nå er jeg akkurat ferdig med å vaske i leiligheten og har hatt noen klær inn i vaskemaskinen. Jeg må virkelig roe ned dette partylivet mitt...

Musikkanbefaling: "Sleep is the enemy" med Danko Jones. Rawk n'roll!!

Ingen kommentarer: