onsdag, september 27, 2006

På firemannsrom i Bergen

Nå sitter jeg på Hectors Hybel i Bergen og skriver på lånt PC. Det finnes ikke et eneste hotellrom å oppdrive i denne byen! Utrolig egentlig, tatt i betraktning at vi er midt i uka i slutten av september. En seng på et firemannsrom på KFUK-KFUM blir redningen. Nesten som å være i militæret igjen, men jeg regner med å slippe romvask med følgende inspeksjon og omvask... Det er i det minste billig, 240 kroner inkludert leie av sengetøy.

I morgen skal jeg til veiledningssamtale på NLA. Håper på å få klargjort litt nærmere hva oppgaven min skal gå ut på da, må fundere litt på dette til i morgen slik at jeg ikke møter helt blank og dum til denne samtalen. At jeg er dum er mer enn nok.

3 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Back in the army eller...?
Men bloggen klare du å oppdatera uansett. Det e jo kje verst. Eg skrive oppgava sjøl. Har kommande veka på meg te å finna ein slags problemstilling. Og eg har kje tenkt på det ennå eingong. Jaja... Det går nok bra, tenke eg.
kR

Anonym sa...

Min venn !
Jeg er i "forelska-koma" !!
Helt blåsst fra virkeligheten.
Ting går inn øret men før det overhode har MUUULIGHET for å feste seg, stikker det like fort ut igjen
Håper den forsvinner snart, den galskane her..

Også vi som skulle treffes ??!
Next time bebe !!
og da må du bli mer enn 30 timer lissom.. !

KLEMM
Rach

John David Didriksen sa...

Rachel: Dette gjorde vondt å lese. Skulle gjerne vært der nå og hjulpet deg ut av denne vanskelige situasjonen, men du vet at det ikke lar seg gjøre. Men jeg er med deg i ånden og håper du snarest mulig finner en vei ut av denne galskapen... Eller kanskje det er bedre å alltid forbli der? ;)