mandag, august 22, 2005

Skolestart

I dag er det skolestart for elevene på skolen. Blir spennende å se hva slags klientell vi får inn dette året. Har mye å si for min hverdag og mentale velvære. Jeg har sittet isolert på et tomt bibliotek i flere uker. Håper det ikke har gjort meg helt folkesky...

Oppvarmingen er i alle fall den beste: I natt har det vært innbrudd i skolens administrasjonsavdeling. Tyvene fikk med seg flere hundrelapper. Jepp, ikke akkurat tidenes mest innbringende brekk dette her.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, her er det full fart ?!
Gosh, as.
Dette er totalt imot mine prinsipper rocke D, men jeg syns seriøst du burde vurdere å gå ut og ta deg en øl, as.
Ta med noen duuds fra skolen, eller hu lekre biblotek-snuppa, med høy hals og høy splitt i fantasien.
Neste gang du er i Bergen...
look me up, da.
Så gjør vi det sammen !
Tar en øl,mener jeg.
Dette biblotek-livet kan da ikke få drepe et menneskes liiiiv ?! Gud ??
Er du her ???

Rachel. leeer....

John David Didriksen sa...

Hehe, så galt er det nå ikke... Nå har jo skoleåret begynt så nå er det ikke tomt lenger. 400 hormonelle tenåringer lager både lyd og liv. Men jeg skal følge oppfordringen din om å ta meg en øl! :-)

Jeg er nå i Bergen rett som det er.Fin by! Du finner meg sikkert på Garage eller Torget Music Pub, eventuelt på NLA.

Anonym sa...

Kult.
Så fra, da.
Kan jo samle en gjeng,. når jeg har komet meg litt i knotten, mener jeg.
Mange fra Bergen på jo, sjø.

John David Didriksen sa...

JO-treff i Bergen? Det hadde vært noe det... Bare å sende en mail hvis noe slikt skulle finne sted, så ser vi om det passer.

Anonym sa...

Ja, det snakkes litt om det her og der.
jotreff.
Jeg skal noen turer til Oslo fremover, så kanskje det blir treff der, siden det tross alt er tigerstaden, og hjertet av Noreg, om vi liker de eller ei, grabben.
Det spørs liksom om noen drar det i gang, men hvis ingen gjør det før meg, så gjør jeg det sikkert i kompani med Mona om litt.
Min egen skalle må bare lande litt, og det samme må Monas, tror jeg.
Rimelig kjørte i knotten begge to.

"Kærmøynå" !
Måtte uttale det, bare.
leeer...

Anonym sa...

åkkaaai...
var det jeg mente ...
Er det en bibliotek-spøk, kanskje ?!