onsdag, august 17, 2005

Morbid nettside

Det er en sannhet at en finner mye rart på nettet, men Deathclock er noe av det sykeste jeg har sett på en stund. Dette er rett og slett en side der en kan regne ut sin egen dødsdato, basert på opplysninger om fødselsdato, kjønn, høyde og vekt og generell innstilling til livet. Når datoen er regnet ut kommer det opp en klokke som teller ned resten av ditt liv, sekund for sekund. Sykt... Min dødsdato er herved fastsatt til 23. august 2053. Altså vil jeg bli nesten 75 år, det er ikke så verst! Alle som leser dette kan regne seg som invitert til min begravelse, med etterfølgende gravøl.

Dersom du selv vil regne ut når du skal forlate denne dimensjonen må du regne om høyde og vekt fra norske til amerikanse mål. På denne siden gjør du det på en enkel måte.

2 kommentarer:

David sa...

hehe, jeg blir visst ikke så veldig mye eldre. vi får satse på at den greia tar feil. :)

Anonym sa...

Wohoo, jeg blir 90 år!!! Men så er jeg dame også, da...;-)