fredag, desember 16, 2005

Julebord med bibelgruppa



Bibelgruppas julebord gikk for tredje år på rad til Big Horn i Haugesund. Gutta liker biff. Vi var 10 menn i vår beste alder som inntok resturanten og satte til livs anseelige mengder god mat og alkoholfri drikke. Etterpå var det et svare strev med å finne ut hvor mye hver enkelt skulle betale. Jeg gikk mens de andre fortsatt strevde med dette. Julebordet var i går kveld, for alt jeg vet sitter de der ennå.

Bildet viser Roy Olav og Benti som venter på mat.

5 kommentarer:

funky_uncle sa...

Jeg pleier også å gå mens de andre stresser med å betale. Jeg i billig i matveien slik sett.

Anonym sa...

Forresten...
en gruuuufull tittel på posten din
Jeg skjønner ikke hvrfor jeg leste den i det hele tatt
"Julebord med Bibelgruppa". lissom !!!
Wooooow
Men det var sikkert mer hyggelig enn det hørtes ut-
(jeg ville ikke engang vært en flue på den veggen...)

klem på deg
Rachel

John David Didriksen sa...

Jeg kunne jo skrevet "Fyllefest med orgieklubben", men det ville jo ikke vært helt sant. Men det var hyggelig ja.

Anonym sa...

Ja d kjedeligste med å ha vært på restaurant er alltid å vente på regningen, og ikke helt vite hva det blir å koste. Kult det finnes ting som bibelgruppe, kan ikke akkurat se at det er så særlig vanlig her oppe. Men da vi gikk tur i Glasshuset i går så jeg en jeg bruker å spille fotball med som sang kristne sanger med et kristenkor. Overraskende

Anonym sa...

Det hadde nok vært en løgn
MEN det hørtes ikke sååå kjedelig ut
Leeeer

neida !!
Løgner skal vi inte spedja, brooodøøør !!

Tøyser bare

Skal fortelle deg
startet for noen år siden, en venninne og jeg, en ""ungkvinnegruppe" i menigheten, hvor målet var å snakke NORSK, ikke kananeisk
men bibelspråk
Vi traff hverandre jo bare på nikk her og der under møter, o det er såååå teit !!
hallo, er vi ikke MENNESKER;lissom ?!
Ikke vakre flotte nikkedukker, men høflig språk !
For å si det ekkelt, vi bæsjer faktisk alle sammen, as !!
Ingen bedre enn andre her, nei !!
Leeer
Sant ?!
Vi begynte med 5-6 stk på denne gruppa,
pratet om livet, bla bla bla, nesten som å blogge
ikke noe syklubb as
DET HATER JEG STERKT !!
men du... det kule var at det økte og økte i antall, vet du
da vi arrangerte "JULEBORD FOR UNGKVINNEGRUPPA"...(kunne egentlig kalt det "julebord for oss beybs"...kanskje vi hadde trukket en eller to til ...kvinner, ikke menn....leeer)
Iallefall, vi entdte opp med å være omtrent 30
SÅnn er det !!
Så beliiv mi, jeg har ikke liten tro på slike saker
Men hva vi kaller det har ofte noe å si utad ....
"Boys night" hadde sikkert trukket bra ,,,
Jentene hadde nok kommet iallefall
hihi

KLEM PÅ DEG !!

Rachel

(pust ! Nå har jeg redegjort for meg. )