fredag, desember 16, 2005

Jeg skal likevel ikke drite meg ut i skoleavisa!

Jeg har tidligere skrevet at jeg skulle drite meg ut i skoleavisa. Men til alt hell og salighet fant de ikke mine teite svar verdige til å ta opp spalteplass. Halleluja, jeg er reddet! De valgte heller å trykke intervju med machomannen Atle (lærer i matte og naturfag) som oppgir en måned jakt og fiske i Sibir som sin drømmeferie. Han sier ellers bl.a. om vår mannlige rektor at han er pen. Medialærer Kjartan sier om seg selv at han er veldig tøff, mens rektor er sjarmerende. Det var da voldsomt...

Jeg begynner vel så vidt å håpe at ingen fra skolen leser denne bloggen, men hvis de gjør det må jeg for all del få med at alle personene jeg nevner i forrige avsnitt er gode og hyggelige kolleger.

1 kommentar:

Anonym sa...

leeeer...
du begynner å svette litt, ja ?!
hehe

rach