mandag, september 10, 2007

You gotta go!

En sjelden gang skulle jeg ønske at noen faktisk leste denne bloggen og fulgte de velmente råd jeg gir, f.eks. å møte opp på de rette konsertene. På Harmonicas konsert på Checkpoint på lørdag var det ca. 30 personer i salen, og da regner jeg med bandet og de ansatte på konsertstedet... Enkelte band ville muligens blitt sure pga. dette, men Harmonica var like søte og blide som alltid og leverte en utrolig energisk og bra konsert! Så nå kan dere angre.

Etter å ha sjekka ut de låtene de har lagt ut på sin nettside kan jeg melde at de fungerer i alle fall nesten like bra på plate som konsert. Jeg legger ved en video som bevismateriale.

En liten konkurranse: Gå inn på bandets nettside og hør gjennom den glimrende "Boys and girls (they kiss at night)". Bassgangen i begynnelsen av denne låten minner en del om bassgangen på en av de mest kjente låtene til et band som i alle fall foreløpig er en del mer kjent enn Harmonica. Hvilket band og hvilken låt? Den som svarer riktig først får en fin premie: Min tillatelse til å ta seg en liten dans midt på stuegulvet.

Ingen kommentarer: