søndag, juni 04, 2006

Metal!



Det begynner å bli lenge siden jeg har sagt det nå, så der for sier jeg det igjen: Metal er herlig. I går var jeg på konsert med det relativt nystartede bandet Pictures of Pain i Haugesund. Det var en fet opplevelse. De viste seg å være et svært hardtspillende band med mange gode låter. Jeg fikk rett og slett den gode metalfølelsen av å høre på, så dette var bra. Headbangerne helt framme ved scenen virka også fornøyde, så alle var glade. Legg merke til fingerstillingen fremst på bildet under. Ikke ofte en ser tegn til satanisme i kristen manns blogg...



På bandets nettside kan du laste ned tre låter helt gratis og lovlig. Det kan anbefales.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det er ikke et satansistisk tegn. det er tegnet for rock n`roll.

Anonym sa...

Kjekt at du likte konserten, hadde det veldi gøy vi på scenen og....

Kjell Rune sa...

Hello metalman! Kult du oppsøke alternative musikk. Der va det ikkje møkje maj7-akkordar, tenke eg.

Dumt me ikkje fekk treffa kvarandre igår. Du flytta jo her om 4 veker, så akkurat det tar me igjen...

John David Didriksen sa...

Anonym: Det var en spøk liksom...
Frode: Dere så ut til å kose dere ja. Du er en rå trommis.
Kjell: Maj7-akkorder er for pyser... Vi tar det igjen når jeg flytter til byen ja.