søndag, februar 05, 2006

Ser jeg ut som en prest?

Guess my job er en litt morsom og totalt unyttig nettside, akkurat som jeg liker. Her skal folk gjette hvliken jobb du har ut fra å se et bilde av deg. Av seks mulige alternativer har folk tippet på følgende etter å se bilde av meg:

Prest: 26%
Politimann: 20%
Snekker: 19%
Lærer: 13%
Student: 10%
Bibliotekar: 9%

Dette er jo opprørende! Av 144 som hittil har stemt er det bare 14 som har gjettet riktig! Hva er galt med min image? Kan noen gi meg tips til hvordan jeg kan se mer ut som en ekte bibliotekar?

5 kommentarer:

Sorgenfri sa...

Litt tykke briller, cordfl�yelsbukser, strikket vest og en litt lutende holdning? :o}

Anonym sa...

Hehe
denne var morsom
fikk meg faktisk til å le !!
Og akkurat DET er ikke så vanlig for biblotekarer å klare !
"Biblotekarer" er de trege sløve strenge, vet du
ikke unge sexy små-rappkjefta guttebassser !!

Tenker "bibloteket ditt" yrer av småberrter , jeg !!

Yeeeey

Rach

funky_uncle sa...

Jepp, diskoteket på Karmøy går i minus nå, alle småripsa henger på biblioteket i stedet.

John David Didriksen sa...

Biblioteket mitt kryr av småberter ja!! Men det er kanskje fordi de er elever her...

Bottom Buzzer sa...

Du ligner jo litt på TV-presten på bildet i profilen.