mandag, oktober 24, 2005

Spennende serieavslutning

Føkkings morra di! Trønderjævlene klarte jammen meg å slå Enga i går! Arni, hvordan kunne du? Heldigvis stjal Bodø/Glimt to poeng fra Start (uten at det hjelper dem), så nå blir det spennende. Har en litt dårlig følelse før lørdagens kamper... Skal ike seriegullet komme hjem til hovedstaden dette året heller?? Dette er en sak av høyeste nasjonale interesse. Hva har medaljene nede på Sørlandet å gjøre? Der klarer de seg vel lenge med makrell?

4 kommentarer:

David sa...

shit ass. det var kjipt, ja. fikk vondt i magen av stakkars arni.

Anonym sa...

hva eeer det med dere og "Morra di" ?!
eller uttales sikkert med brutal rulle R "morra ri", tenker jeg.
Leer.
må være noe internt, ellers får jeg nesten litt frysninger.

Står til forresten på kermøynå ?
Har SNØDN komen enno ?

Rachel

John David Didriksen sa...

Ikke noe snø på Karmøy nei, det er det sjelden. Men "morra di" skal uttales med mest mulig brutal r ja, det stemmer. Jeg har forresten sendt deg en mail Rachel, har du lest den?

Jeg er vel ikke akkurat det du vil kalle en kapitalist, jeg er for en rettferdig global fordeling. Og JA, da må vi gi slipp på litt av vår sykt høye levestandard.

Anonym sa...

Nå har jeg lest den.
Skal gjøre no med det i mårå.
Yess.
Rachel.