søndag, januar 04, 2009

Total makeover

Nå når det er nytt år og greier burde jeg vel benytte muligheten til å shape meg selv opp litt: Hårtransplantasjon, botox, sunt kosthold, trening, solarium, tannbleiking, sminke og ikke minst en av de utallige penisforlengelsene jeg får tilbud om via e-post. Det blir nok ikke noe av det, jeg kommer nok til å la mitt eget ytre fortsette å forfalle. Bassen min behandler jeg derimot slik jeg burde behandlet meg selv: Ny elektronikk (Fender Custom), ny plekterplate og nye strenger (D'Addario EXL 170). Både elektronikken og plekterplata kjøpte jeg på ebay til cirka en brøkdel av prisen jeg ville gitt i en norsk butikk. Når en kan få god hjelp av en bandkamerat til å sette inn elektronikken på forskriftsmessig vis slipper en ganske billig fra det.


Plekterplata er det en lettest legger merke til rent visuelt. Jeg har bytta ut den originale og etter hvert svært falmede hvite med den dere ser her. Fargekombinasjonen på den kalles tortoise. Jeg må si jeg er ganske fornøyd med Squierens nye look, etter ti år var det vel på høy tid med en liten imageforandring.

1 kommentar:

Kjell Rune sa...

Spejnnandes! Grattis med "ny" bass!
Sendte deg en mail. Du kan jo sikkert bare svare der i stedet for på bloggen.

kR