lørdag, august 30, 2008

Gratulerer med dagen!?!

Jeg innrømmer at i totida i natt lå jeg ikke og sov søtt og uskyldig med hendene oppå dyna, jeg var på Checkpoint Charlie. Jan Inge og Thomas er i byen, så da blir det lett en tur ut. DJen spilte klassiske "Back in black" med AC/DC før han plutselig selv brøt inn og sa cirka følgende: "Verdens mest kjente pedofile fyller 50 år i dag". Så spilte han "Thriller" med Michael Jackson.


Wacko Jacko ble altså 50 i går. Det må vel sies at han gir uttrykket "falmet stjerne" et ansikt, et ødelagt ansikt med en nese som når som helst kan falle av. Jackson er beviset på at en kan ha alt uten å være lykkelig, og at en også kan miste alt en har selv om en har alt. Har han i det hele tatt noen gang vært lykkelig? Onde tunger vil ha det til at han kun har hatt det bra når han fikk være sammen med barn... Tatt i betraktining hans rykte forfølger jeg ikke den tanken noe videre. Selv liker jeg å tro at det har gitt ham litt lykke å få drive med musikk. Han har jo tross alt laget noen av tidenes beste poplåter, litt glad må en vel bli av det? Jeg legger derfor ved en video som viser noe av det han bør bli husket for:

2 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Men jeg lurer på om Jacko sover med hendene oppå dyna... Fantastisk musiker forresten. Happy birthday.

kR

Anonym sa...

Jeg skulle ønske folk kunne sette pris på musikken og talentet han har vist oss, isteden for å henge han ut.