fredag, juli 18, 2008

Siden sist...

...har jeg stort sett feriert hjemme på Åkra. Det tar sjelden av. Jeg var på en del møter på Bibelkurset og har ellers møtt noen gamle venner. Stort sett har det likevel mest vært å få tiden til å gå.

Å ta seg en tur til Bergen er en fin måte å fordrive tid på. Der er jeg faktisk akkurat nå. Jeg kom i går og reiser tilbake i dag. Jeg bor på Citybox Hotel, ganske greit å kunne bo midt i byen for 400 kroner. I går tok jeg for første gang en tur med Fløibanen, noe som absolutt kan anbefales. Om kvelden ble det en rolig rundtur etter følgende rute: Cyclo - Kvarteret - Hectors Hybel - Logen - Legal. I dag har jeg besøkt Lepramuseet i Marken.

Neste uke er det jobb, før turen går til Oslo neste lørdag. Det blir bra. Et besøk på Lost Weekend er også planlagt, så da kan det fort bli en ny natt på Citybox.

Ingen kommentarer: