fredag, juni 20, 2008

Ny musikk

For å holde en viss oversikt legger jeg ut en liten oversikt over musikk jeg har kjøpt i det siste. Pris i parantes:

Alphaville: Forever young (50)
Boston: Third stage (79)
Ole Børud: Shakin' the ground (159)
Kent: Tillbaka til samtiden (59)
Motown Gold. The 1970s (3 CD, 99)
Opeth: Ghost reveries (99)

Det er godt mulig at jeg er gal, men jeg synes faktisk at Alphavilles synthpop er meget bra musikk...

Jeg prøver også å få med meg litt musikk live når anledningen byr seg. I går var jeg på Checkpoint Charlie og så The Phantom Guardians. Det kan anbefales å sjekke ut dette bandet hvis de kommer til en scene nær deg. Musikken er ikke mer enn den må være, men det teatralske sceneshowet er noe en husker en stund. Veldig gjennomført.

3 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Du er ikke gal, og du er flink til å kjøpe rimelig musikk. Hvor kjøpte du Børudplata? Det var jo litt av en blodpris! Sikkert fordi den er ny.

kR

John David Didriksen sa...

Jeg kjøpte den på Bom & Media, der er 159 kroner faktisk tilbudspris...

Anonym sa...

Heisann!

Bra du likte oss på Checkpoint.. Rock on!! Hilsen TPG