fredag, mai 30, 2008

Fast stilling

Denne uka fikk jeg vite at jeg faktisk er blitt fast ansatt på UiS. Jeg vil gå over fra Samlingsavdelingen til Web- og markedsføringsavdelingen og jobbe mer med nettbaserte bibliotektjenester og generell profilering av biblioteket. Det skal bli spennende å få bruke interessen jeg har for nye ting på nettet mer i mitt daglige arbeid, jeg håper at jeg i alle fall har litt å tilføre biblioteket på dette området. I tillegg kan det jo ikke nektes for at det skal bli greit med en litt mer forutsigbar livssituasjon der jeg faktisk vet at jeg fortsatt har jobb om et halvt år.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Kjell Rune sa...

Så bra. Gratulerer med fast stilling, John David. Godt å vite at du har en jobb uansett.

kR

dabide sa...

Gratulerer!

Anonym sa...

Gratulerer med fast jobb! Og gratulerer med en dreining av oppgavene mot nett.