onsdag, januar 30, 2008

Gammel helt, ny manager



Jeg trodde egentlig ikke jeg hadde noe spesielt å skrive om i dag, men det var før jeg leste i Dagbladet at Gary McAllister er ny manager i Leeds! Dette er en stor nyhet, denne gamle kjempen bringer fram nostalgien i de fleste av oss som har fulgt klubben noen år. Som mange vil vite var han en svært viktig spiller på det gode Leeds-laget som kjempet i toppen på 90-tallet. Viser han den samme innsatsen som manager som når han spilte går vi gode tider i møte. Gary er en ekte skotsk fighter.

Jeg vil ellers ønske avtroppende manager Dennis Wise lykke til i sin nye direktørjobb i Newcastle. Han har etter min mening gjort en etter forholdene god jobb. Likevel: Råtassen Dennis Wise som direktør?? Hva blir det neste? Mike Tyson som psykolog?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jeg tenkte det samme: å ha Wise som direktør, blir vel noe av det samme som Per Ove "badevakten" Ludvigsen som direktør i Brann. De fleste innsidere påpeker vel at det var hyggelig å ha han der, men han gjorde ikke så mye nytte for seg.

Kjell Rune sa...

Men det som er bra med McAllister er at han så like gammel ut da som han gjør den dag i dag. Fin type!

kR