lørdag, januar 26, 2008

En usedvanlig bra konsert


Kents konsert i Stavanger Forum i går er en av de beste jeg har vært på, og jeg har vært på en del... Lyden var bra, lysshowet var utrolig kult, de spilte og sang som helter og låtutvalget var så og si perfekt. Snakk om hitparade... Med unntak av FF spilte de alle sine mest kjente låter: Dom andra, 747, Om du va här, Sundance Kid, Mannen med den hvita hatten, Kärläken väntar... De trakk dem opp av hatten en etter en og spilte dem med innlevelse og presisjon. Denne konserten var en totalopplevelse av de sjeldne, dette vil jeg huske lenge!

Stavanger Aftenblad var også fornøyde og Kjell Rune hadde det minst like morsomt som meg.

1 kommentar:

Kjell Rune sa...

Da er vi begge fornøyde. Jeg hadde det kjempefett. Gøy å henge med deg også.

Så godt bassen fungerer bedre. Det er samme prinsippet på gitar og jeg kjente igjen problematikken selv. Pass på at det er jevn lyd i alle strengene og at det ikke går ut over intonasjonen (hvorvidt bassen er rein i bånda) når du driver og justerer strengehøyde.

kR