fredag, mai 04, 2007

Kulturkræsj og kulturell triumf

Dream Theater skal spille i Oslo Spektrum bare tre uker før Rush! Det kan bli litt knapt med både tid og ressurser hvis jeg skal få med meg begge. Av og til byr livet på harde valg... Heldigvis har jeg gjort dette valget på forhånd, siden jeg allerede har kjøpt billett til Rush.

2. juni slipper jeg derimot å velge, da får jeg to legender til prisen av en! Sommergospel står virkelig på stortromma dette året, og har fått tak i både Jerusalem og Larry Norman! De som er litt inne på det vil vite at dette er to av kristenrockens aller største legender. Siden det så og si alltid er fint vær når det er Sommergospel ligger alt an til en festkveld i Skudeneshavn!

1 kommentar:

Kjell Rune sa...

For å ikke nevne Bjørn Eidsvåg på fredagen. Det er jammen meg ikke værst. Har SG plutselig fått penger nå, eller hur...? kR