fredag, mai 11, 2007

Jeg er visst ikke så sær likevel

Jeg har lenge følt meg litt sær fordi jeg liker Rush. Greit nok at de har solgt noe sånt som 50 millioner plater, men jeg trodde de var langt over den kommersielle toppen nå. Jeg tok feil. "Snakes and Arrows" går rett inn på tredjeplass på Bilboardlista over de mest solgte platene i USA, og plasserer seg som nummer 13 på vår egen VG-liste. Flere fine anmeldelser får den også, f.eks. i VG og Adressavisen, som mener dette er deres beste plate siden "Presto". Jeg kjøper plata selv etter jobb i dag. Jeg gleder meg på en nesten barnslig måte...

De har faktisk en utrolig stilig nettside.

(Denne bloggen kan vel snart skifte navn til Rush-bloggen eller noe sånt. På den annen side: Det er ikke så mange andre norske bloggere jeg vet om som skriver om bandet, så noen må jo ta ansvar)

1 kommentar:

Kjell Rune sa...

Nei, du er ikke sær i det hele tatt, ser det ut som. Kult du gleder deg. Vi må ha lov til å være barnlige av og til. Tror det er veldig positivt.
kR