mandag, februar 26, 2007

Er dette slutten? Eller en ny begynnelse?

Jeg har i en tid vært på leting etter et nytt sted å bo. Det er ikke lett å finne i Stavanger, etterspørselen er stor og prisene mildt sagt stive. Men nå har det ordna seg. Jeg skal flytte helt ut til Hundvåg. Det er vel ikke akkurat byens sentrum, for å si det sånn. Vil jeg bare gå i oppløsning og forsvinne når jeg flytter dit, eller er dette tvert i mot begynnelsen på noe nytt og vakkert? Når jeg flytter dit om et par uker får jeg svar på det.

Bussforbindelsen ut til Hundvåg er bra og bil har jeg jo også. Likevel er det mulig at jeg må ta taxi en gang i blant, og da kan jeg jo benytte muligheten til å danse i taxien... Ok, det var en elendig overgang, men Superfamily fra Moss er et kult band, og "Taxi dancing" er en feiende flott poplåt!

1 kommentar:

Kjell Rune sa...

Jeg tror det definitivt ikke trenger å være livets slutt å bo på Hundvåg. Fint sted. Og med sykkel går det jo an å komme seg til sentrum anytime. Men du har jo bil. Den kommer du sikkert lengre med.

kR