fredag, mai 12, 2006

Jeg er ingen gategutt, jeg er hybelboer

Da har jeg definitivt sikra meg kåk i Stavanger. Et kollektiv/ hybelhus i Sandeidgata på Storhaug vest blir mitt nye hjem fra juli. Lønna er også kommet inn på konto og har allerede begynt å å ut av konto igjen. En annen god nyhet jeg fikk i går er at jeg slipper å spille på ungdomstreff på Bedehuset kvelden før nasjonaldagen. Tormod går inn som min stedfortreder. Tatt i betraktning at han er bedre enn meg å spille tror jeg det er positivt. Jeg var så vidt innom og hørte på gutta øve i går, og det høres tøft ut! Så alle som befinner seg på Åkrehamn eller i omkringliggende strøk den aktuelle datoen anbefales å ta seg en tur. Dette blir bra!

Alt i alt syter jeg ikke like mye i går, selv om eksamen fortsatt henger over meg som en klam hånd.

1 kommentar:

Kjell Rune sa...

Hurra. Joda, du der byas. Du bor jo i byen... Jeg bor på landet. På Madlamark, hvor jeg bor, hadde Stavangerfolkene hytte for mange år siden. Det sier jo litt. Skjønt det kun er 15min å sykle inn til byen....