onsdag, mars 29, 2006

Brenning av bibler

Otto Jespersen har visst brent en bibel i Ålesund. Bare til nå i dag har jeg mottatt en e-post og en SMS med oppfordring om å protestere mot at TV2 viser dette. Jeg har sletta begge. Han må bare brenne hva han vil for meg. Fyren er og blir Norges største dust og en meget lite intelligent mann. Derfor gidder jeg ikke å bry meg. La tullingen holde på. Det er ham det er mest synd på, mannen har passert 50 og driver fortsatt på med slike barnslige ting. Patetisk. Her snakker vi langt framskredne mindreverdighetskomplekser. Dersom det å brenne en bibel kan få ham til å føle seg litt bedre er det etter min mening fine greier. Denne bibelen klarer han uansett ikke å brenne.

7 kommentarer:

Anonym sa...

enig.

men forstår likvel at folk reagere, og då har han jo oppnådd akkurat det han vil...

ji

Anonym sa...

jeg fikk også sånne sms
har sletta dem begge jeg og
men av andre grunner enn dine.
Hehe

Rachel

Anonym sa...

hva er vel et lite bål i ålesund mot en evighet i helvete?
LHL

John David Didriksen sa...

Stemmer det LH. Den bibelen er det ikke så farlig med, det er mye mer alvorlig for OJ at han ikke har tatt i mot Jesus.

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Ingen av oss kan egentlig vite om OJ kjenner Jesus eller ikke. Om han er intelligent vet jeg heller ikke. Han er vel ute etter å provosere, og det ser det ut til at han klarer...

Anonym sa...

Rett det at ingen av oss kan si med sikkerhet om Otto kjenner Jesus eller ikke. Men de som kjenner Jesus så godt at det har utviktet seg til et vennskap, vil nok utøve betraktelig mer respekt for Ordet som jo Jesus kaller seg..
LHL

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Jesus er ikke akkurat bibelen da...