tirsdag, juli 29, 2008

Kamp med Enga, gode filmer og høye drinker

I går var jeg og John Tore og så Vålerenga spille 0-0 mot Tromsø. Til tross for resultatet var det en spennende kamp, og det var godt å få se mitt norske favorittlag spille igjen. Størst jubel var det utvilsomt før kampen. Da ble Erik "Panzer" Hagen presentert som "ny" spiller på Vålerenga. Det ble godt mottatt, for å si det sånn.

Etter kampen fikk John Tore etter hvert den gode ideen at vi skulle se Oslo fra byens tak, dvs. først SAS Radisson på Holbergs plass og så Oslo Plaza. Jeg snakker om den øverste etasjen på begge hotella. Der er det åpen bar der en kan sitte og se byen i fugleperspektiv. Det kan anbefales!

Ellers har det jo vært helt sykt varmt hele tida mens jeg har vært her, faktisk noe i nærheten av tidenes heterekord. Da er kino en god ting å ty til. Jeg har vært og sett et par gode filmer som jeg håper på å få sagt noen ord om i morgen. Det kan være grei tidtrøyte på toget.

Ingen kommentarer: