onsdag, november 14, 2007

Jeg har gjennomgått tidenes slankekur

Denne kuren vil en ikke se noe til på badevekta, men den har likevel fått meg til å føle meg ca. 4500 kilo lettere. Med andre ord: Eksamen er unnagjort. Jeg tror det gikk sånn noenlunde greit, så nå er jeg friii og kan puste leeettt i alle fall til sensuren faller om to uker.

For de som måtte lure: Vi fikk i oppgave å greie ut om gudsbevisene til Thomas Aquinas og Descartes, og vise hvorfor Kant tok avstand fra disse og hvilket alternativ han selv kom med. Når en tar Ex.phil. her bør en vel ikke bli overrasket over at Gud nevnes i eksamensoppgaven...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, da :)

Kjell Rune sa...

Nei, Gud tar jo selv ex.fac. akkurat nå, så det er ikke rart han blir nevnt på ex.phil.-eksamen;)

Grattis, John David. Kanskje vi kan ta en kaffe eller konsert sammen snart...?!?

kR

John David Didriksen sa...

Hvor tar Gud ex.fac.? Har han ex.phil. fra før? Har han eksamen snart? Får han i så fall utvidet eksamenstid med tilgang til å bruke PC?

Vi får finne på noe snart ja.