søndag, november 09, 2008

Ny musikk i samlingen

På tide med en oppdatering på hvilken musikk jeg har kjøpt de siste par månedene, som vanlig med priser i parantes. Akkurat det er mest for min egen oversikt:

Commodores: The Collection (40)
Cure: Greatest hits (80)
Dream Theater: Chaos in motion 2007-2008 (250, Dobbel DVD og trippel CD)
Marit Larsen: The Chase (150)
Amy MacDonald: This is the life (100)
Rudi Myntevik: Sentrum (90)
Waterboys: Book of lightning (40)
Soundtracket til "Mannen som elsket Yngve" (80)

Mye bra her, jeg er stort sett heldig med det jeg kjøper. Øverst på ønskelista nå står den nye plata til Neal Morse og debutplata til Garness. De hadde konsert i Salem for noen uker siden, det var knall!

1 kommentar:

David sa...

Veldig heldig med kjøpet av Cure, ihvertfall! Selv om jeg ville ha valgt helt andre låter i en best of-samling...