onsdag, desember 20, 2006

Min offentlige karakterbok er komplett

Som ventet gikk eksamen i KME 201 (kristologi) ikke så bra som de andre eksamenene jeg har hatt, men C er nå ingen dårlig karakter.

Da er jeg feeerdig! Og jeg er til og med fornøyd med egen innsats!

I går hadde vi julelunsj med vinlotteri på jobb. Vi fikk et gavekort på en teaterbillett som "julegave", og jeg vant en flaske rødvin i vinlotteriet! Dersom jeg faktisk likte rødvin og til og med kunne åpne en vinflaske ville jo alt vært helt perfekt. Men en flaske vin er uansett sikkert kjekt å ha.

1 kommentar:

Kjell Rune sa...

Så bra. Gratulera med et nytt tilbakelagt kapittel i "livets bok". Eg syns du har klart deg veldig godt. I tillegg kan du jo ha i bakhåve at du faktisk har jobba eindel og for å sei det sånn.
Velsigna jul og sånn vil eg ønska deg.
kR