fredag, november 24, 2006

Snart eksamen

Nå er det skummelt kort tid til eksamen... På søndag reiser jeg til Bergen for å gjøre de siste forberedelser til tirsdag, som er den store eksamensdagen. Ellers har jeg en mindre eksamen på fredag, men den vil jeg i alle fall ikke tenke på.

Ellers fant jeg denne vakre tegningen i dag:



Dere vil sikkert nå tro at jeg har oppsøkt en ungdomsskole eller til nøds den videregående skolen der jeg jobba før, men den hang faktisk i heisen på universitetet. Enkelte bare nekter å bli voksne... Det skulle ikke forundre meg om det er en eller annen førsteamenuensis eller professor som har vært på ferde.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Imponerande oppegåande folk der oppe....

Anonym sa...

Lurer på hvordan pastorene her på kontoret hadde reagert på sånn kunst. Kanskje jeg skal finne ut...

Anonym sa...

Ja de lærde og intellektuelle har også sine behov...Kanskje ekstra sterke siden de kanskje ikke får så ofte utløp for den :-)