mandag, oktober 30, 2006

Et bibliotek blir til



Slik så det ut i biblioteket på fredag. Det begynner å komme seg og ligne mer og mer på et bibliotek og mindre på en upersonlig lagerhall. Flyttingen går framover og alle er glade... Eller sånn noenlunde i alle fall. Jeg klarte på grunn av generell sløvhet å rote det til i dag på en måte som var ytterst flau og ydmykende... Føler for øyeblikket heller ikke den store entusiasmen ved å gå på jobb. Det å stå og løfte og sortere bøker mesteparten av dagen gir meg en litt robotaktig følelse, jeg går liksom bare på jobb og "leverer" det jeg skal uten at det betyr all verden for meg. Men det blir vel kanskje bedre når biblioteket blir ferdig. Mange gir sterkt uttrykk for at de savner biblioteket, så åpningen blir sikkert stas. Håper trivselen min øker da.

På "fritida" blir det mye studier nå, eller det burde det i alle fall bli. Jeg sliter fortsatt på med oppgaven og prøver å få lest pensum i tilleg. Om en måned skal jeg være ferdig med denne årsenheten. Kjenner det skal bli bra, etter det vurderer jeg sterkt å få meg det som kalles et liv igjen, i den grad jeg noen gang har hatt noe sånt. Av og til slår det meg at det egentlig er lite i livet mitt jeg er sånn kjempefornøyd med, det meste er litt midt på treet eller kanskje litt under det... Faen som jeg syter. Håper ingen gidder å lese alt dette, i så fall kan dere knapt ha noe liv dere heller, hehehe...

Ingen kommentarer: