fredag, september 01, 2006

Lei

Under en halv time igjen til helg, og jeg er så lei at jeg holder på å dåne. Trenger virkelig helg nå. Klokka tre kjører jeg rett til Mekjarvik for å ta ferja til Karmøy der denne helga skal tilbringes. En måneds tid siden jeg var hjemme nå, så det er helt greit.

En som nok får en mer begivenhetsrik helg enn meg er Kjell Rune. Han skal gifte seg med Anita i morgen! Bryllupet skal i sin helhet foregå i Imikirken her i Stavanger. Jeg var med og hjalp til litt med å bære stoler og bord i går, og overrakte samtidig gave fra meg og Karl Ludvig. Jeg er den føkkings barmhjertige samaritan, hehe.

Kan noen vennligst få klokka til å gå litt fortere? Jeg er trøtt og lei!

3 kommentarer:

janorkan sa...

gjekk klokkå fortare?

hils karmøy fra meg å ha ei fine helg!

nå e eg våt og kald ette å ha spionert på stones i kveld.

hej hå!

Kjell Rune sa...

Sama her. Våkna for øve ein time siå - halvaen time før klokkå... Kanskje det e nerver i spenn....?!?!

Anonym sa...

Fint du enda har tid til å gjøre vettuge ting på jobb...Og at du er lei før helga, selv om du har fått deg så meningsfull jobb...hehe. Har bedehusgutter lov til å banne åpenlyst forresten?

T