tirsdag, januar 17, 2006

Willy joiner Udo



Jeg har tidligere med en viss entusiasme fortalt at jeg skal på konsert med Udo i Haugesund 10. februar. Nå må jeg si at min entusiasme bare øker. I går fikk jeg nemlig vite at Wild Willy's Gang skal være oppvarmingsband! Dette er et slags hobbyband med noen av de mest erfarne musikerne innen norsk metal, bl.a. har de selveste Ronni Le Tekrö (se bildet ovenfor) fra TNT på gitar. De gav i fjor ut den meget gode plata Camouflage. Dette blir en metalkveld uten like! Det eneste problemet nå er at jeg nesten spenner forventningene for høyt.

Ellers har jeg nå passert 100 poster i denne bloggen siden jeg startet i mai i fjor. Gratulerer til meg.

3 kommentarer:

Kjell Rune sa...

Gratulera te deg. Både med post nr 100 og to nye postar på to dagar. Her går det i øving for tie. Spele inn live-lovsangsplata på Impuls (ungdomskonferanse på IMI) 27.-29. januar. Blir sjef. Me snakkas, farr.
kR

Anonym sa...

Hurra til deg
Og gled deg
Høres hly ut
Noe å glede seg til

Shit, for noen bra jeans, forresten
Fikk frem figuren på fyr`n

Rach

Bottom Buzzer sa...

Blir sikkert en fet kveld!

ROCK!