onsdag, oktober 26, 2005

Jeg er avskyelig rik

Rektor kom nettopp ned nå, med en alvorlig mine. "Har du to minutter? Du SKAL ha to minutter!" sa han til meg. Jeg fulgte ham inn på kontoret mitt med bankende hjerte. Hva var det nå jeg hadde gjort galt? "Jeg fikk akkurat inn en lapp", fortsatte han med like alvorlig ansikt. "Fylket har i lønnsforhandlingene besluttet å øke lønna di med 15000 kr, med virkning fra 1. mai. Du får etterbetalt på novemberlønna, pass på at det kommer med". Og nå smilte han.

Moahaha! Jeg er sykt rik! Jeg kan kjøpe alt og alle! I en kommentar til den forrige posten skrev jeg for en time siden at jeg ikke er noen kapitalist, dette forandrer seg selvsagt nå. Får jeg enda høyere inntekt kan jeg ende opp med å stemme på Høyre. Med andre ord, jeg tjener nok.

1 kommentar:

Anonym sa...

Leeer.
Så braaaa.
Grattissss-
Ikkje domt å vera biblotekguut på kermøynå, gett !!

Rach