mandag, august 15, 2005

Bibliotekhumor

Den internasjonale bibliotekorganisasjonen IFLA har i disse dager sin årlige kongress. Den holdes dette året i Oslo. Det var der jeg skulle vært... Les mer her. Over 4000 bibliotekarer og andre bibliotekfolk fra hele 140 land er nå samlet i Oslo, så pass dere for bråk og opptøyer...

I den forbindelse tenkte jeg å gi dere alle tilgang til litt bibliotekhumor. Dette finnes faktisk, men en del av det er så internt at de fleste oppfatter sannsynligvis ikke at det er humoristisk ment. Det er denne siden et godt eksempel på. Mye ekstremt intern humor her. Litt lettere å forstå er kanskje det du finner på denne siden. Og tegneserien Unshelved er jo faktisk riktig så morsom rett som det er. Jepp, da kan du bare sitte der og le av oss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

leeeeeeer !
Ja, detta er riktig party-stemning, gitt !!
hehe
Biblotek-kongress, altså !!
Guri min.
Rach

Anonym sa...

kult bilde, fra det skogholtet uttafor Drammen, mener jeg...
hehe

John David Didriksen sa...

Ja, ikke sant? Jeg ser ut som en ekte Skogens Sønn, hehe.