onsdag, juli 27, 2005

Akkurat nå bare sitter jeg her...

...og går glipp av U2, som akkurat nå sannsynligvis har gått på scenen i Oslo. Nå kan jeg angre på at jeg ikke ofra liv og lemmer for å skaffe meg billett. Jeg trøster meg med å laste ned U2-videoer og mimre litt om konserter jeg tidligere har vært på. Det er en god del. Her er de fem beste:

1. A-HA i Vallhall (2000)
2. Turbonger i Oslo Spektrum (2003)
3. Kaizers Orchestra i Luftslottet i Grimstad (2002)
4. Dream Theater i Oslo Spektrum (2002)
5. Gåte på Flytten i Haugesund (2004)

Ellers har jeg vært på konserter med bl.a. Deep Purple, Toto (to ganger), WE (også to ganger), Teenage Fanclub, Dimmu Borgir, Manic Street Preachers, Nightwish, Mötley Crue, Popium, Sondre Lerche, Kurt Nilsen, Wild Willy's Gang (med Ronni Le Tekrö), Skambankt og en hel del totalt ukjente band som jeg ikke husker navnet på. Kort sagt liker jeg å gå på konsert. Men U2, som jeg har vært fan av i snart ti år, har jeg altså ingen billett til. Latterlig...

1 kommentar:

Bottom Buzzer sa...

Snufs!

Jeg fikk heller ikke med meg U2...

Jeg forstår hvordan du har det