fredag, september 23, 2005

Frynsegoder fra jentene på Omsorgsfag

De som venter seg en grisehistorie eller upassende fantasi kan slutte å lese NÅ.

Men det vanker faktisk litt frynsegoder. Nå nettopp henta ei jente tre av skjortene mine, jeg vil få dem nystrøkne tilbake. De må jo øve seg, så læreren deres bad meg tynt om jeg ikke kunne ta med et par skjorter de kunne stryke. Jenter som ber om å få stryke skjortene dine, det kaller jeg gode husmoremner.

Ellers får vi kaker inn på personalrommet et par dager i uka. De har kakebaking som valgfag, og noen må jo spise restene.

6 kommentarer:

Bottom Buzzer sa...

Du er heldig du...

Anonym sa...

Ja, det er du.
Litt heldig.
men på en annen side...
voprfor skjer dette ?
kanskje det er en måte å si fra på at du må bruke deodorant eller noe sånt ? at du må skifte tøy it oftere ?
man vet aldri !!!
leeer...
Har så lyst å dra den videre, men jeg skal ikke !!
AKKAI !! Be serius, Rach !!

KREMTER MEG !!! En alvorlig bukk, FRA RACHEL !!

John David Didriksen sa...

Hehe Rachel, nå var du litt slem mot en stakkars ungkar. Men jeg oppdaga at en av de skjortene som jentene hadde strøket så fint hadde trengt en vask. Det var litt flaut...

Anonym sa...

leeer....
Åneeeei.. er det sant ?
Jeg som tulla bare...
Jaja. Der kan du se.
Ja, jenter er nøye på sånt.-
Bør ikke lukte møllkuler fra gammelst skap, lissom.
huff as....

KLEM !

funky_uncle sa...

Jeg husker timene med heimkunnskap og alle tingene vi putta oppi restene som lærerne skulle få. Jeg går ikke i detaljer, men var jeg deg, ville jeg sjekka kakene med lupe før jeg spiste dem...

John David Didriksen sa...

Med unntak av håravfall, væskende sår og sterke halliser har jeg ikke merka noen bivirkninger fra kakene ennå, så de er nok sammensatt av kun naturlige råvarer.